Thomas Edison'un En İyi 100 İfadesi


 Fonograf, akkor ampul veya film kamerası da dahil olmak üzere 1000'den fazla icatın patentlenmesinden sorumlu Amerikan mucit ve girişimci Thomas Edison'un (1847-1931) en iyi cümlelerini bırakıyorum  .
-Bizim en büyük zayıflığımız pes etmekte yatıyor. Başarılı olmanın en güvenli yolu her zaman yeniden denemektir.
- Fırsat çoğu insan tarafından kaybedilir, çünkü normal kıyafetler giyerler ve işe bakarlar.

- İcat etmek için iyi bir hayal gücüne ve bir çöp kutusuna ihtiyacın var.

-İyi şansın, fırsat hazırlığı karşıladığında gerçekleştiğini hatırlamalıyız.

- Yapabileceğimiz her şeyi yaparsak, tam anlamıyla kendimizi şaşırtacağız.

- Hoşnutsuzluk ilk ilerleme ihtiyacıdır. Bana tamamen memnun bir adam göster ve sana bir başarısızlık göstereyim.

-Yaşamın başarısızlıkları, pes ettiklerinde başarıya ne kadar yakın olduklarını anlamayan insanlardan kaynaklanmaktadır.

-Ben başarısız olmadım. İşe yaramayan 10.000 yol buldum.

-Her şey beklerken acele edenlere gelir.

- Harika bir fikir edinmek için çoğuna sahip olmak.

-En iyi düşünceler yalnızlık içinde yapılmıştır. En kötüsü ajitasyonda yapıldı.

-Hayatımda hiç bir gün çalışmamıştım. Hepsi eğlenceliydi.

-Bütün olasılıkları tükettiğinde bunu hatırlıyorum; Yapmadın.
thomas edison ile ilgili görsel sonucu
thomas edison sözleri


-İşte kural yok; Bir şey elde etmeye çalışıyoruz.

-Ne yaptığınızla ilgili olarak ne gösterileceksiniz.

-Zaman, gerçekten herhangi bir insanın sahip olduğu ve kaybetmek ya da kaybetmek için en az para verebileceğiniz tek sermayedir.

- İnsan zihninin ne yaratabileceğini, insanın karakterini kontrol edebilir.

-Bir sonuç elde etmeye değeceğine tamamen karar verdiğimde, ileri gideceğim ve gelinceye kadar denemeden sonra deniyorum.
-Başarının ilk şartı, fiziksel ve zihinsel enerjilerinizi bir soruna sürekli ve yorulmadan uygulayabilmenizdir.
-Sadece, planladığın gibi bir şey olmadığından, yararsız olduğu anlamına gelmez.
- İnsanların yüzde beşinin; insanların yüzde 10'u düşündüğünü düşünüyor; diğer yüzde seksen beş ise düşünmekten çok ölmeyi tercih etti.
- Harika fikirler kaslardan gelir.
-Daha iyi yapmanın bir yolu var; bul onu.
- Olumsuz sonuçlar tam istediğim şey. Olumlu sonuçlar kadar benim için değerlidirler. Neyin işe yaramadığını bulana kadar en iyi olanı bulamıyorum.
-Şiddetsizlik, tüm evrimin hedefi olan en yüksek etiği yönlendirir. Diğer tüm canlılara zarar vermeyi bırakana kadar, hala vahşiiz.
- Deha, yüzde bir ilham ve yüzde doksan dokuz terlemedir.
-Ben dünyanın en büyük zevkini ve bu yüzden de ödülümü, dünyanın başarı dediği şeyden önce gelen çalışmalarda buluyorum.
- Dünyanın neye ihtiyacı olduğunu öğrendim. Sonra devam edip onu icat etmeye çalışıyorum.
- Hoşnutsuzluk ilk ilerleme ihtiyacıdır.
-Bir fikrin değeri, onun kullanımında yatar.
- Değerli bir şey elde etmek için üç önemli unsur şunlardır: sıkı çalışma, yapışma ve sağduyu.
- Değer, kim olduğunuz ve sahip olduğunuz şeylerden ibaret değildir.
- Son adamın bıraktığı yerden başlıyorum.
-Vücudun temel işlevi beynin etrafta taşınmasıdır.
-Satılmayan bir şey icat etmek istemiyorum. Satışı, kullanımın kanıtıdır ve kullanım başarısıdır.
-Ben asla tesadüfen hiçbir şey yapmadım, icatlarımdan herhangi biri de kazara geldi; İşe geldiler.
- Arkadaşlığı dünyanın kralları lehine değişmeyecek normal arkadaşlarım var.
- Geleceğin doktoru herhangi bir ilaç vermeyecek ancak hastalarını insan vücudunun bakımı, insan diyetinde ve hastalıkların sebebi ve önlenmesinde ilgisini çekecektir.
- Beden sayısız hücre veya sakinleri tarafından oluşturulmuş bir topluluktur.
- Cesur ol. İş dünyasında pek çok depresyon gördüm. Amerika her zaman bunlardan, güçlü ve daha müreffeh olarak ortaya çıkmıştır. Ailen gibi cesur ol. İnançlı ol İleri git
- Olgunluk genellikle gençlikten daha saçmadır ve gençlik için genellikle daha adaletsizdir.
- Asla öldürmek için silah icat etmememden gurur duyuyorum.
-Bizim okullarımız öğrencilere düşünmeyi öğretmiyor. Ne kadar genç insanın beyinlerini kesin ve sistematik olarak işe koymakta zorlandıkları şaşırtıcıdır.
- Elektriği öyle ucuz yapacağız ki sadece zenginler mum yakacak.
-Endişelenmenin bir tedavisi olarak, iş viskiden iyidir.
- Şahsen, günde 18 saat çalışmayı seviyorum. Her gün aldığım kısa kestirmelere ek olarak, geceleri ortalama dört ila beş saat uyuyorum.
-İnsanlar başarısız oldukları zamanlar için hatırlanmazlar, fakat başarılı oldukları zamanlar için hatırlanırlar.
- Hiçbir şeyin yüzde birinin yüzde birini bile bilmiyoruz.
- Başarıya giderken başarısız oldum.
- Bence eski ustalar bir sanat eseri değil; Değeri kıtlığında yatıyor.
-Kiliseler rasyonel bir şeyler görmeye başladığında ve masal öğretmeyi bıraktıklarında, bugün olduklarından daha etkili olacaklar.
- Maalesef, yeteneklerden çok daha fazla fırsat olduğu görülüyor.
- Yarın benim sınavım ama geleceğime herhangi bir kağıdın karar vermesine izin vermeyeceğim.
- Bir erkek o kadar derinden bir şey isterse, geleceğini tek bir fırsat için riske atmaya kararlıysa, kesinlikle kazanacaktır.
-Her şey mezardan sonra varlığından bahsetti yanlış. Yaşamaya devam etme arzumuzun, sona erme korkumuzun ürünüdür.
- Bir erkek inançlarını kontrol edemez.
- Doğayı biliyoruz. Dinlerin her birinin tanrısını tanımıyoruz. Ve doğa kibar, merhametli veya sevgi dolu değildir.
-Tüm farklı dinlerin tanrılarının hiçbiri gerçekten kanıtlanmadı.
- Sürekli yeni şeyler öğreniyoruz.
-Başarım benim atölyemde saatim olmamamdan kaynaklanıyor.
- Aklım, ruh gibi bir şeyi anlayamıyor. Belki de yanılıyor ve insanın bir ruhu var; Ama ben sadece inanmıyorum.
- İnsanın asırlarca inandığı, Tanrı denilen şeye, teorisinin doğru olduğunu kanıtlamaz.
- Bir mucize olduğunu sanmıyorum. Rehberim benim nedenim olmalı ve mucizeler düşündüğümde nedenim asidir.
- Ruh, kavrayışımın ötesinde.
- Sahte teorilerin imhası, gelecekteki insan mutluluğunun toplamını azaltmayacak, geçmişte de yapmadı.
-Gelişmelerden bu yana vardığım sonuçlarıma ulaşmadım. Sonuçlarıma bakarak sonuçlarıma ulaştım.
- Neyi reddettiğimi ve aklımı inkar etmemi zorlayan şey, işlerimizi yönlendiren bir tanrının varlığı.
-Tüm yıllarca süren deney ve araştırmalar sırasında hiçbir zaman keşif yapmadım. Çalışmam basit bir şekilde eğiticiydi ve sonuçları bu icattı.
- Yalan söyleme, ama kanmayın.
- İnançlar ve inançlar insanlığın gelişimini büyük ölçüde engellemektedir ... İnançların her gün ortalama akıl için daha az önemli olduğunu düşünüyorum.
-Deoloji konusunda beni en çok şaşırtan şey, araştırıyormuşum gibi görünmemesi. Görünüşe göre gerçek bir çalışma olmadan onaylıyorlar.
- Ruh ve insan vücuduna hayat veren varlıklar hücrelerden daha küçüktür ve sınırsız biçimde en büyük bilimsel araçlarımızın erişemeyeceği boyuttadır.
-Bizi, şimdi veya sonradan karışık bırakan tüm problemler bilimsel araştırmalarla çözülecektir.
- Ben ruhun ölümsüzlüğüne inanmıyorum.
-Medeniyetin en önemli görevi insanlara düşünmeyi öğretmektir.
- Düşünme alışkanlığını geliştirmeye karar vermeyen, yaşamın en büyük zevkini kaybeder.
- Ben ilahiyat tanrılarına inanmıyorum; Ama çok büyük bir istihbarat olduğunu biliyorum, bundan şüphem yok.
- Konuyla ilgili çok fazla veriye sahip değiliz ve veri olmadan kesin sonuçlar nasıl çıkartabiliriz?
-Zekamız bizi oluşturan hücrelerin zekasıdır.
-Bir parmağını kestiğinde, vücudu oluşturan varlıkların zekasının yaraları iyileştiren şey olduğunu düşünüyorum.
- Ahlak öğretimi bu dünyada en çok ihtiyaç duyulan şeydir.
- Rousseau'yu anlayamayan ve Montesquieu'ye güvenmeyen birçok kişi Tom Paine'yi anlayabiliyordu.
-Ben tüm evreni dolduran daha büyük bir zekanın varlığına inanıyorum.
-Bir kişinin daha net düşünmesi için zamanını konsantre olabileceği yalnızlık dönemlerine ve hayal gücünü dikkat dağıtmadan memnun etmek için zamanlarını organize etmelidir.
-Bir erkeğin gerçek düşünme işinden kaçınmak için gitmediği bir yol yoktur.
- Kötü bir yaklaşımla iyi bir niyet, neredeyse her zaman bizi kötü bir sonuca götürür.
-Bugün bir gün böyle korkunç ve korkunç bir kuvvete sahip bir makine bilimin beyninden filizlenecek, ölüme katlanmak isteyen insan, savaşçı bile savaşı sonsuza dek terk edecektir.
-Tüm çalışmanın amacı bir şey üretmek veya elde etmektir ve bu amaçların herhangi biri için öngörü, sistem, planlama, zeka ve dürüst amaç olmalıdır.
-Ticaret ve ticarette çalın. Kendimi çok çaldım. Ama nasıl yapacağımı biliyorum. Yapmazlar.
- Vücutta mikroskopla görülemeyecek kadar az canlı hücreler olduğunu biliyor musunuz?
- Teolojinin söylediği çizgide çalışmak, bizi asla yaşamımızın temel gerçeklerinin keşfine yönlendirmeyecektir.
-Benim paramı Güneş ve güneş enerjisine yatırırdım. Umarım bunu yapmadan önce petrol ve kömür tükenene kadar beklemeyiz.
- Doğa gerçekten harika. Sadece erkek gerçekten kirli.
-Çocuğun zihni doğal olarak aktif, egzersiz yaparak gelişir.
-Bir deneyim asla başarısız olmaz, çünkü her zaman bir şeyleri kanıtlamaya gelir.
Test edilebilir olmayan hiçbir teori kabul edemiyorum.
-Hiç cennetin ve cehennemin dini fikirlerinin, insanların veya kişisel bir Tanrı'nın yaşamının ne olacağına dair küçük bir bilimsel kanıt görmedim.
-Keskinlik, kalbin fakültesidir, ellerin değil.
-Kişisel olarak, Mesih'in mucizeler gerçekleştirdiğini ya da mucizevi bir gücü olduğunu iddia ettiğini iddia etmediğine inanmıyorum.

Post a Comment